معما

سلام ببخشید یک مدتی آپ نکردم.گرفتار بودم. 

*حالا بعد از مدت ها می خوام دوباره برنامه ی مخ ریاضی هفته رو اجرا کنم.

 

 

 

یه نفر شش روز هفته رو دروغ وفقط یه روز رو راست میگه . حالا ما باید بر اساس حرفاش بگیم که چه روزی رو راست میگه.
روز اول:من دوشنبه و سه شنبه دروغ میگم.
روز دوم: امروز شنبه یا یکشنبه یا پنجشنبه است.
روزسوم:من چهارشنبه و جمعه دروغ میگم.
(روزهای اول و دوم و سوم پشت سر هم هستند)

نظرات 4 + ارسال نظر
نیکی 1390/05/13 ساعت 13:44

گاگا این سوال تو یکی از کتابامون نبود؟

تـــــــــــــــوجه ! تـــــــــــــــوجه !
آفـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بدو بیا وبلاگم که به کمکت احتیاج دارم قفلو باز کنیم !!!! دو دهم باز شده تو هم بیا به سهم خودت (یک دهم) بازش کن . . . . . . مرسی از توجهت
آفـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آل داود 1390/05/15 ساعت 18:43

با اجازه من سوالتو تو پست المپیاد ریاضی وبلاگم قرار می دهم

مرکوری 1390/06/15 ساعت 00:00 http://mercory.blogsky.com

از اسم دوستات پیداست با قبایل آدم خوار رفت و آمد داری
مواظب خودت باش .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد